man
26 sep
26/09/2022
8:30 - 15:00
Kokkedal 26. Sep. kl. 0830 Løbende start, stableford Matchleder: HP Årets nye turnering, HJ CUP spilles selvfølgelig på Henning Jensens hjemmebane Kokkedal.  Med de fantastiske [...]
07 okt
07/10/2022
Hele dagen
Dragør golfklub 07 okt. kl 0930 løbende start Flagmatch Matchleder: Neumann & Søren Som sædvanligt spilles årets afslutningsmatch på Dragør golfklubs baner på øst Amager. [...]
Events on 26/09/2022
26 sep
26 sep 22
Kokkedal
Events on 07/10/2022
07 okt
7 okt 22
Dragør
SASgolf

Formandens beretning 2022

Jeg er desværre arbejdsramt og kan derfor ikke deltage i vores GF.

Vi ligger stadig nogenlunde til i vores forening, der er lidt udskiftning i medlemmerne og hvor vi ender, nu hvor vi selv skal opkræve kontingent, ved jeg ikke helt endnu. Måske Søren allerede ved det, men som det ser ud lige nu, er vi 65 aktive på hjemmesiden, hvilket passer meget godt overens med vores aktuelle medlemsliste.

Vi lavede nogle tiltag sidste år for at få vores beholdning til at strække længere, men om det lykkes ved jeg ikke helt endnu. Vi har stadig penge på kontoen og fortsætter som udgangspunkt den nuværende stil, men der skal nok ske et eller andet hvis vi ikke skal se vore lille forening lukke inden for en overskuelig fremtid.

Jeg tænker derfor at der skal nye tanker og ideer til, så dette er blandt andet årsagen til at jeg, som man kan se på agendaen, trækker mig som formand ( evt. fra bestyrelsen, hvis en anden har lyst ).

Endnu engang er der, syntes jeg, blevet sammensat en fint matchprogram for den kommende sæson. Der er som altid nogle gengangere, men også nogle nye, samt tilbagevendte baner og vi har skåret turen over sundet til de svenske baner, ned til en enkelt.

Nu da coronaen er blevet en del af vores hverdag og restriktionerne er blev fortid, kan vi igen genoptage vores faste matcher.

BA kommer derfor som planlagt på besøg hos os i starten af Juni, så det glæder vi os til, efter to års pause.

ASCA vil, efter to års udsættelse, også blive gennemført i år og det kommer til at løbe af stablen i Finland til September.

Samtidig vil fortsætte vores eksterne makker turnering, hvis der er tilslutning til det, og sidste tilmelding af hold vil være til vores åbningsmatch i Værløse d. 27. April.

Så nu gælder det bare om at få planlagt jeres kalender, så I kan deltage i disse hyggelige events.

Det var umiddelbart ordene fra mig og nu glæder jeg mig bare til at vi kan mærke solen og mødes til nogle hyggelige dyster på det grønne underlag.